Ζήσαμε την κρητική φιλοξενία στο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Ένα τριήμερο γεμάτο κρητικές γεύσεις, γέλια, ήλιο και υπέροχους ανθρώπους.

ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ 6'
WGM_Exterior-Drone (39) Βιώσαμε την κρητική φιλοξενία στο έπακρο στο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Στην Κρήτη ήθελα πολύ καιρό να βρεθώ ξανά μετά από πολλά χρόνια, για να ζήσω λίγο από αυτόν τον αέρα της. Το τριήμερο στο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay ήταν αυτή η παύση από την καθημερινότητα που πραγματικά είχα ανάγκη. Το ταξίδι μας ξεκίνησε Παρασκευή πρωί από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος και χωρίς να το καταλάβουμε, σε λιγότερο από ώρα φτάσαμε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Από εκεί κάναμε άλλη μια ώρα περίπου για την άφιξη μας στο ξενοδοχείο κοντά στον Άγιο Νικόλαο στο Λασίθι και τότε σκέφτηκα ότι αξίζει να δίνουμε στον εαυτό μας λίγο χρόνο μακριά από την πόλη ώστε να απολαύσουμε τη φύση και τη θάλασσα.

Όλα όσα κάναμε σε ένα τριήμερο στο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Ημέρα 1η

Αν σκέφτεστε να περάσετε εκεί ένα Σαββατοκύριακο ή και περισσότερο, οι δραστηριότητες είναι αρκετές. Το πρόγραμμα που ακολουθήσαμε ήταν γεμάτο εκπλήξεις. Το Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, είναι ένα άρτια ανακαινισμένο συγκρότημα, που περιβάλλεται από τις καταπράσινες πλαγιές του Λασιθίου και το Κρητικό Πέλαγος. Διαθέτει δωμάτια, bungalows και σουίτες ανάμεσα στα ελαιόδεντρα, με θέα τα γαλαζοπράσινα νερά του Κόλπου Μιραμπέλου. Μάλιστα, 126 από τα δωμάτια διαθέτουν ιδιωτική πισίνα.

Η ονειρεμενη πισινα του Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Η ομάδα του ξενοδοχείου μάς υποδέχθηκε με τον καλύτερο τρόπο και κεράσματα, ενώ μας ξενάγησε στους χώρους του. Η πρώτη εικόνα που αντίκρισα ήταν ένας χώρος με αισθητική που αποπνέει την αίσθηση της πολυτέλειας χωρίς υπερβολές. Όλο το συγκρότημα μοιάζει με ένα μικρό χωριό, όπου μπορείς να κάνεις τα πάντα. Διαθέτει δύο υπέροχες παραλίες με ξαπλώστρες, 11 χώρους εστίασης, δύο μεγάλες πισίνες, παιδότοπο, ιδιωτική μαρίνα, Spa, Γυμναστήριο και αθλητικό κέντρο δίπλα στην παραλία και το προσωπικό μου αγαπημένο θερινό σινεμά πλάι στο κύμα.

Δωματια με ιδιωτικη πισινα

Πάντα κάνω μια στάση στις μπουτίκ και αυτή του ξενοδοχείου με εντυπωσίασε με τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα ιδιαίτερα κεραμικά ντόπιων καλλιτεχνών. Στη βόλτα μας ολόγυρα είδαμε παρέες, οικογένειες με παιδιά και ζευγάρια σε διαφορετικές ηλικίες να απολαμβάνουν τον ήλιο. Στα δωμάτια κυριαρχούν οι γήινες αποχρώσεις και τα υλικά που προσομοιάζουν την φύση της Κρήτης.

Μεσημεριανό δίπλα στο κύμα

Έπειτα από την ξεκούραση στο δωμάτιο μας, κατεβήκαμε στο Bay Grill & Bar, ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο δίπλα στα αρμυρίκια, όπου δοκιμάσαμε πιάτα κρεατικών και κρητικά ορεκτικά όπως η σφακιανή πίτα. Η γαστρονομία του νησιού, άλλωστε, είναι γνωστή σε όλον τον κόσμο. Η ποικιλία τοπικών προϊόντων είναι τεράστια και εκεί φροντίζουν να τα χρησιμοποιούν για τη μαγειρική τους.

Θερινο σινεμα υπο τους ηχους της θαλασσας

Ηρεμία στην πισίνα του Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Ξεκούραση ξανά και ευκαιρία για ηλιοθεραπεία στην ιδιωτική πισίνα. Ωστόσο, μια καλή ιδέα για κάποιο ρόφημα και κολύμπι με θέα τη θάλασσα είναι η κεντρική πισίνα και το Sip N’ Dip-Pool Bar, όπου μπορείτε να καθίσετε στα τραπεζάκια του πάνω στο νερό.

Η διακοσμηση των δωματιων σε γηινες αποχρωσεις

Κοκτέιλ με θέα

Απολαύσαμε το κοκτέιλ μας χαλαρώσαμε και συζητήσαμε στο Θέα Lobby bar, που βλέπει ανεμπόδιστα το Κρητικό Πέλαγος.

Κρητική βραδιά

Μόλις έπεσε ο ήλιος κατευθυνθήκαμε στο Καφενείον, ένα παραδοσιακό μέρος με πέτρα και χειροποίητα έπιπλα φτιαγμένα στην Κρήτη. Το μενού περιλαμβάνει φρέσκα ψάρια με άγρια χόρτα, μοσχαρίσιο στιφάδο, πιάτα με αρνί. Το καλύτερο μέρος της βραδιάς ήταν η ζωντανή μουσική με τη συνοδεία κρητικής λύρας. Αφού ήπιαμε την παραδοσιακή ρακή, σηκωθήκαμε να χωρέψουμε κι εμείς, όλοι μαζί μια παρέα, επισκέπτες από διαφορετικές χώρες.

Το κρητικο εστιατοριο Καφενειον

Ημέρα 2η

Πρωινό με τοπικές γεύσεις

Το πρωί του Σαββάτου απολαύσαμε το πρωινό μας στο κεντρικό εστιατόριο Amalthea, που διαθέτει ένα μεγάλο μπουφέ από ότι μπορεί κανείς να φανταστεί. Επιλέξαμε ανάμεσα σε μια ποικιλία από αλμυρά, αυγά και πολλά γλυκά και φρούτα. Την προσοχή μου κέρδισε, όμως, ο πάγκος με τα χειροποίητα ψωμιά και τα κριτσίνια που φτιάχνονται εκεί.

Βόλτα στο πέλαγος

Στη μαρίνα που βρίσκεται στην παραλία, υπάρχουν επιλογές για water sports. Εμείς ξεκινήσαμε μια εκδρομή με σκαφάκι με ανεβασμένη διάθεση, μουσική και γέλιο. Περάσαμε από την Ελούντα και σταθήκαμε στη Σπιναλόγκα, το νησί με τη μεγάλη ιστορία, που επισκέπτονται καθημερινά χιλιάδες άνθρωποι. Η παραλία της Κολοκύθας μας περίμενε για μια δροσιστική βουτιά στα κρυστάλλινα νερά της. Μόλις επιστρέψαμε, τιμήσαμε και την παραλία του ξενοδοχείου που είναι απάνεμη και γαλήνια.

Πρωινο με θεα στο Amaltheia

Μεζεδάκι στη θάλασσα

Η θάλασσα μας άνοιξε την όρεξη και οι μεζέδες που έφτασαν στο τραπέζι μας έγιναν ανάρπαστοι. Στο εστιατόριο Μεζεδάκι δίπλα στη μαρίνα, δοκιμάσαμε σαλάτες, θαλασσινά, οστρακοειδή και την πιο νόστιμη γαριδομακαρονάδα που ακόμα μου έρχεται στο μυαλό.

Οινογνωσία σε μια σπηλιά

Λίγο πριν δύσει ο ήλιος, μας περίμενε ακόμα μια έκπληξη. Βρεθήκαμε σε μια μεγάλη βεράντα με ψηλά τραπέζια και υπέροχη θέα στο ηλιοβασίλεμα. Εκεί υπήρχε ένα πολύ ξεχωριστό σημείο του Wyndham Grand Crete Mirabello Bay, μια φυσική σπηλιά διαμορφωμένη σαν κελάρι με ποικιλίες κρασιών όπου πραγματοποιούνται οινογνωσίες και ιδιωτικά δείπνα. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα κρητικά κρασιά με τη συνοδεία ποικιλίας τυριών.

Ξεχωριστη η εμπειρια της οινογνωσιας στην ειδικα διαμορφωμενη φυσικη σπηλια του Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Βραδιά με ιταλικό αέρα

Το δείπνο στο εστιατόριο Ελιά δίπλα στην πισίνα, είχε ιταλικό αέρα. Είναι ανοιχτό καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας και το βράδυ μετατρέπεται σε ιταλική τρατορία. Δοκιμάσαμε φρέσκιες σαλάτες, πίτσες και ζυμαρικά σε αυτή τη δροσερή βεράντα του ξενοδοχείου.

Ημέρα 3η

Γίναμε και πάλι παιδιά

Το τελευταίο μας πρωινό επισκεφθήκαμε τη νεότερη προσθήκη του ξενοδοχείου, το Water Park Mirabello. Διαθέτει νεροτσουλήθρες κατάλληλες για όλες της ηλικίες, από μικρά παιδιά μέχει ενήλικες και είναι σχεδιασμένο με γνώμονα την ασφάλεια των επισκεπτών. Η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο στις νεροτσουλήθρες με τις βουτιές υψηλής ταχύτητας και όλοι δημιουργήσαμε ακόμα μια αξέχαστη ανάμνηση.

Η νεα προσθηκη του ξενοδοχειου ειναι το Water Park

Spa και ηρεμία

Στη συνέχεια ήρθε η χαλάρωση στο Spa του ξενοδοχείου. Εμπνευσμένοι από την πολύτιμη κληρονομιά της Κρητικής φύσης, οι επαγγελματίες του Mirabello Spa μπορούν να ανανεώσουν σώμα και πνεύμα, με τα οφέλη του μυρωδάτου μελιού, του shea butter και του παρθένου ελαιόλαδου. Μια χαλαρωτική συνεδρία μασάζ με έκανε να νιώσω αμέσως ανανέωση. Το Spa διαθέτει και σάουνα, χαμάμ, υδρομασάζ και εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα.

Ο χωρος του Spa

Ένα προσωρινό αντίο

Λίγο πριν αναχωρήσουμε για την Αθήνα, τσουγκρίσαμε τα ποτήρια μας με το ούζο πλάι στη θάλασσα με τη συνοδεία φαγητού και υποσχεθήκαμε να ανταμώσουμε ξανά στην Κρήτη και σε αυτό το ξενοδοχείο με την πραγματικά υπέροχη φιλοξενία και τους ζεστούς, χαμογελαστούς ανθρώπους που μας έκαναν να νιώθουμε σαν στο σπίτι μας. Άλλωστε, το δώρο στον κάθε επισκέπτη είναι ένα γλαστράκι με μια μικρή ελιά, με την ευχή να τη φροντίζει και να επιστρέψει να τη φυτέψει εκεί.

Info

Wyndham Grand Crete Mirabello Bay

Χαβάνια, Άγιος Νικόλαος

Τ.Κ.: 721 00 Κρήτη, Ελλάδα

Τηλ: +30 2841028400

Ακολουθήστε το diakopes.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις